Paraiškų priėmimo ir dokumentų valdymo skyriaus archyvo tvarkytoja Vida Kaušinienė
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- priima ir išsiunčia paštu gaunamus ir siunčiamus dokumentus, kitą korespondenciją;
- dalyvauja rengiant VPB dokumentacijos planą ir teikiant jį svarstyti bei derinti Lietuvos valstybės naujajam archyvui;
- priima saugoti į VPB archyvą struktūrinių padalinių perduodamas dokumentų bylas, tvarko jų apskaitą, sudaro perduotų bylų apyrašus teisės aktų, reglamentuojančių dokumentų valdymą ir archyvų tvarkymą, nustatyta tvarka;
- užtikrina VPB archyve esančių dokumentų bylų apskaitą ir saugojimą, teisės aktų nustatyta tvarka išduoda bylas laikinai naudotis;
- perduoda VPB archyvo bylas Lietuvos valstybės naujajam archyvui teisės aktų nustatyta tvarka;
- atlieka dokumentų vertės ekspertizę ir surašo naikinti atrinktų bylų (dokumentų) aktus teisės aktų nustatyta tvarka;
- teikia VPB Dokumentų ekspertų komisijai ir Lietuvos valstybės naujajam archyvui svarstyti bei derinti nuolat ir ilgai saugojimų bylų apyrašus, atrinktų naikinti bylų (dokumentų) aktus;
- teikia metodinę pagalbą VPB struktūrinių padalinių darbuotojams, atsakingiems už dokumentų bylų tvarkymą ir perdavimą tolesniam saugojimui į VPB archyvą;
- tikrina dokumentų tvarkymą VPB struktūriniuose padaliniuose teisės aktų nustatyta tvarka;
- teikia Skyriaus vedėjui duomenis, rengiant VPB veiklos ataskaitas;
- vykdo posėdžio sekretoriaus funkcijas VPB direktoriaus sudaromose komisijose, darbo grupėse;
- vykdo administratoriaus referento funkcijas, jam nesant (atostogos, komandiruotė, liga ir pan.);
- vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytus iki 1995 metų;
- išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles bei teisės aktus, reglamentuojančius archyvo tvarkymą;
- būti susipažinus su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų valdymą, viešąjį administravimą;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
- mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu. |